Home > Diverse > Beindag

Beindag

Da var det fredag.

Det betyr at det er helg, det er spisedag og det er beintrening.
Fredager er med andre ord en svært betydningsfull dag med godt og vondt 🙂

Har invitert Christian Sterk til å bli med på beintreninga på Sats Storo.
Bare minnet han om at man der må dekke til overkropp og helst ikke brøle etter fullførte sett.
Mulig jeg tar litt bilder og blogger om det.

*Edit: Treningsøkta med Christian ble flyttet til søndag. Så blogger om det da.

Jeg er forresten lei av å høre knitrete, skarp støy på øra når jeg går kardio.
Har derfor etter anbefaling av andre kjøpt meg Monster Beats Solo HD.

Litt stiv pris, men kanskje greit når jeg skal bruke den daglig. Er utrolig fornøyd. Opplever liksom den gamle kjente musikken på en ny måte. Men jeg må venne meg til at den holder alle andre lyder ute. (Kjedelig å overse folk som prøver å få kontakt når man ikke hører noe annet enn musikken.)

Categories: Diverse
  1. annonym
    July 27, 2012 at 1:35 am

    Hvordan er de iforhold til svette? Jeg brukte headsett før, men så svettet jeg alltid så mye når jeg kjører cardio at jeg begynte å bruke ørepropper. Men Dr.dre headsettene har syyyk lydkvalitet så vuderer sterkt å kjøpe.

    • July 27, 2012 at 1:29 pm

      Det blir jo litt vått og klamt på øret av svetten. Men det plager ikke meg sånn nevneverdig.

  2. annonym
    July 27, 2012 at 12:18 pm

    Har nå slanket meg 20kg. Veier nå 85kg, har igjen endel fettprosent som vill vekk. Har et mål om å stille slutten av 2013.
    Jeg merker at jeg har mistet endel muskelmasse..

    Jeg er 18år, 85kg, 187cm. Trener splitt 4-6 ganger i uken og cardio

    Hvor mye kalorier burde jeg ligge på dietten ?

    • July 27, 2012 at 1:27 pm

      Du er 187cm og 85kg?
      Du må gjerne slanke deg i hjel for min del, men utifra de målene vil jeg heller anbefale deg å fokusere på å bygge muskelmasse dersom du skal stille til høsten neste år.

      • annonym
        July 27, 2012 at 4:46 pm

        Hmm.. Fettprosenten min ligger vell mellom 13-20…Tenkte fitness.. ( men det er bare en drøm)

        • July 28, 2012 at 7:52 pm

          Mellom 13 og 20 ja.. Det var et ganske stort spenn.
          Det er bra å drømme. Og jobbe mot drømmen sin.

  3. Anonymous
    July 27, 2012 at 12:57 pm

    Knallbra blogg:D Er innom daglig å ser om du har postet noe nytt:)

    • July 27, 2012 at 1:24 pm

      Kult.
      Jeg skal prøve å blogge oftere.
      Og fått tilbakemeldinger på at jeg trenger ikke skrive så mye hver gang. Så skal bli flinkere på hyppigere og kortere oppdateringer.

  4. Christian
    July 27, 2012 at 1:17 pm

    Se denne, så blir dagens trening en gledeeeeeeeee

    • July 27, 2012 at 1:33 pm

      Kjenner at jeg er litt lei av slike amerikanske motivasjonsvideoer med dramatiserende musikk og diverse sitater og styr.
      Men veldig bra at det motiverer andre. Kjør hardt..

  5. Boy11@live.no
    July 28, 2012 at 12:04 pm


    er det sant det han sier?eller er det bare bullshit? whey protein er for kuer?og ikke mennesker bla bla…….

    • July 28, 2012 at 7:54 pm

      Det er bare bullshit..
      Det er forsket mye på ulike proteinkilder og biologisk verdi for mennesker.
      Sant at ulike raser tar opp næring forskjellig. Men myse brukes i pulver fordi det gir best utbytte for mennesker. egg-protein på close andreplass. Soya/erte/ris-protein ligger langt ned på listen så styr unna dette. Kan skrive mer om tema siden.

  6. Boy11@live.no
    July 28, 2012 at 9:21 pm

    Okei. Ja du burde blogge om dette tema.Vet om folk som har slutta med whey protein og har begynt på dette tullet. Det eneste jeg ser i innhold er jo bare aminosyrer haha.

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment