Home > Diverse > Nærmer seg nå

Nærmer seg nå

Jeg har i år sittet kanskje halvparten så mye foran datan som jeg mener å huske jeg gjorde i fjor.

Det har kanskje også vist seg i bloggingen som ikke akkurat har vært så veldig aktiv siste ukene.
Gjenstår bare å se resultatet på scenen.

Er nå påmeldt både Norway Open i Trondheim 29.09 og NM 06.10.

http://www.nkf-ifbb.no/nm2012_paameldte.html

http://www.norwayopen.no/athletes.html

Foreløbig 10 påmeldte i Norway Open og 6 på NM i klassen min. (Classic Bodybuilding -180cm)

Jeg er veldig forvirret om egen form. Får gode tilbakemeldinger, men det følte jeg at jeg fikk i fjor også. Uansett har alt gått veldig mye bedre med trening og diett og generell velvære. Men verste tiden gjenstår så får vi bare se hvordan det går. Litt bevisst har jeg latt være å ta bilder og hører heller på tilbakemeldingene på formsjekker.

Uansett er det veldig mye jeg gleder meg til. Bare jeg kommer med i finalene så sier jeg meg fornøyd. (Sier ikke nei takk til Nordisk Mesterskap, men kvalifisering dit er bare noe jeg drømmer om foreløbig.)
Gleder meg stort til å være del av det totale showet og treffe mange kjente igjen. Gleder meg til alt fra innveiing til “posedown”. Er også spent og gleder meg til to photoshoots som er planlagt.

Og uansett hva som skjer gleder jeg meg aller mest til bryllupet mitt kort tid etter 🙂

 

Også gleder jeg meg til vafler.

Categories: Diverse
  1. Kristian B
    September 18, 2012 at 4:22 pm

    Hei!
    Har et spørsmål angående ON golden whey proteinpulver når det gjelder havregrøt. Jeg har nylig gått over til dette proteinet. Proteinpulver i havregrøt er noe jeg har spist lenge, pleier alltid og koke en tykk grøt og tilsette pulveret. Men når jeg tilsetter ON whey i den tykke grøten, blir den plutselig tynn når jeg har rørt om. Vet du hvorfor? Jeg har smaken extreme milk chocolate. Dette har ikke skjedd med andre proteinpulvere jeg har hatt.

    • September 18, 2012 at 9:51 pm

      Haha.. Ja jeg ble litt overrasket første gangen jeg prøvde dette selv.
      Derfor jeg alltid har sagt at ON egner seg best som proteinshake også kan man bruke bake pro eller whey-80 i matlaging.
      Jeg vet ikke sikkert, men tenker det kan være pga enzymene i pulveret som gjør stivelsen i grøten til suppe. De samme enzymene som gir bedre opptak av proteinene enn fra andre produsenter.

  2. annonym
    September 18, 2012 at 8:17 pm

    Har du noen tips hvordan man holder diett og hvordan man ikke går på fristelsene?

    • September 18, 2012 at 9:53 pm

      Kaste all mat som ikke står på dietten. Aldri handle inn mat til en “senere spisedag” eller “til etter dietten” som man har liggende.
      Skrive handleliste når man går i butikken og holde seg til denne.
      Hmm.. Det er ikke så mange gode tips i grunn. Det krever uansett en sterk vilje eller motivasjon og selvdisiplin.

  3. Alex
    September 20, 2012 at 2:09 pm

    Nå var det lenge siden du skrev. Hva gjør man hvis man har lyst til å lese bloggen din og du ikke gidder å skrive på en uke? Jeg fikk helt hetta!! Det var som etter 4 uker med diett. Skriv idet minste 2 ganger i uka. 🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

