Home > Diverse, Kosthold > Matprat

Matprat

Også i år har det samlet seg en stadig lengre liste med oppskrifter jeg liksom skal prøve så fort dietten er over.

Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg ikke til å gidde å være så veldig avansert i matveien når jeg først står fritt til å spise hva jeg vil igjen.
Blir vel som i fjor mye rundstykker med egg og laks, havregrøt med hakkede nøtter osv.
Jeg har ikke noe mål om å skulle holde formen og leangaine eller noe sånt, hehe.. Heller motsatt. Det skal “bulkes” for å bruke den vanligste unnskyldningen for å spise seg feit.
(Med mindre konkurransene mot forventning skulle gå veldig bra. Da satser jeg videre på Grand Prix til våren)

Categories: Diverse, Kosthold Tags: , ,
  1. annonym
    September 18, 2012 at 10:47 pm

    Jeg kommenterte på forgje innlegg og fikk bra svar. Eneste problemet er at jeg er 20 år, bor hjemme og går skole. Så diselpin er vel nøkkelen til suksess der..Stå på, gler meg til å se deg på scenen

    • September 19, 2012 at 9:34 am

      Takk.
      Finnes en haug av mer eller mindre vellykkede tips til å holde diett. Men hardt er det uansett.
      Jeg pleier å alltid ta en tyggis etter hvert måltid for å liksom markere at måltidet er over. Hindrer meg i å tenke at jeg vil spise mer.
      Kan også gå å pusse tenna eller bruke sterk munnvann for å dempe apetitten når det er lenge til neste måltid.

  2. Per-Kristian Himsett
    September 19, 2012 at 9:04 pm

    Hei
    De mat oppskriftene så spennende ut,kan du legge ut linker til de??
    Hilsen
    Per-Kristian(Sats Storo)

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

