Home > Diverse, Kardiotrening, Styrketrening > Motivational poster

Motivational poster

Har du nok fitness og byggerfolk på vennelista på facebook så er du nok også blant dem som daglig får trykket en haug av trenings sitater, slagord, motivasjonsbilder osv i ansiktet.

Jeg synes egentlig det i blant blir litt mye, og mye av det samme. Men av og til kommer det noe jeg liker og som inspirerer.

På Sats Storo i dag ble jeg tipset av et medlem om at det lå et bilde av meg på facebooksiden til Gymgrossisten.no
Nå har jeg fått min egen “motivational poster” 🙂

I morgen er det trening og formsjekk på Toppform. Mulig vi får en gjesteopptreden fra Haralds gym. Jeg tar med kamera 😉

  1. Ka
    August 26, 2012 at 2:02 am

    Har du fått noen allergisk reaksjon ved bruk av CLA?
    har fått irritert rødt hud i kroppen osv vet ikke om det er en cla men har tatt det i noen dager nå og tror det er av det. Har aldri vært borti sllik før

    • August 26, 2012 at 5:04 am

      Hei.
      Nei det har jeg aldri hørt om før.

  2. August 26, 2012 at 8:41 am

    Fantastisk flott poster da mann 🙂

    • August 26, 2012 at 8:49 am

      Hehe. Ikke helt “proff” men bra nok kanskje 🙂

      • August 26, 2012 at 8:54 am

        klart 😀
        Det dukker nok opp en del slike bilder fremover tror jeg 🙂
        Ettersom Martine ønsket treningsbilder av vårs.

  3. Kristian
    August 26, 2012 at 10:59 am

    Har nå begynt med kre-alkalyn. Tar det blant annet før trening, men sammen med koffein(FRES fra TN). Vil dette svekke effekten av kreatinet? Burde jeg kutte ut koffein for maks effekt? Drikker også kaffe om morgenen(ca 1 kopp 5 dager i uka). Eller har det ikke noe og si? Blir så usikker da det står så mye forskjellig på nettet.

  4. annonym
    August 27, 2012 at 9:33 pm

    Hvordan kjører du Cardio ? Og hvordan anbefaler du å løpe intervaller på diett?

    • August 28, 2012 at 5:52 pm

      *Cardio = kardiovaskulær trening – trening av hjerte, kretsløp og lungefunksjon, f. eks. løping, svømming, skigåing. To hovedtyper: Langkjøring og intervalltrening.

      *Langkjøring – cardio hvor du holder samme intensitet over en lengre tidsperiode, f. eks. løping i samme tempo i 30 minutter.

      *Intervalltrening – cardio hvor du veksler mellom høy (ofte ekstremt høy) og lav intensitet, f. eks. 4-5 vekslinger mellom sprint og lett jogg i til sammen 15 minutter.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

