Home > Diverse > SKYRIM

SKYRIM

Om det blir lite blogging fremover så er det ikke fordi jeg er så opptatt med å trene eller noe, hehe..

Skyrim kom i butikkene i dag og jeg var tidlig ute og skaffet meg et eksemplar til Xbox360. Jeg har gledet meg lenge til dette. Blogget om spillet allerede 20.mai https://erikcbb.wordpress.com/2011/05/20/spill-er-kultur/

Har spilt det i et par timer i dag og førsteinntrykket er veldig bra.

Les dyptgående anmeldelse av spillet her:
http://www.pressfire.no/anmeldelser/Xbox360/4224/the-elder-scrolls-v-skyrim

Det er tre faktorer som avgjør fremgangen din. Trening, kosthold og hvile.
Kanskje med unntak av søvn får man ikke bedre hvile enn å ligge på sofan med kontrollen i hendene og leve seg inn i en annen verden noen timer i blant 🙂

 

 

 

Categories: Diverse
  1. Jan
    November 13, 2011 at 6:19 pm

    Har lest og hørt at det er bra !!
    Får håpe du ikke glemmer av bloggen din siden du har skaffet deg det spiller, hehe !
    Elsker mat innleggene dine =) viktig å være kreativ, stå på

    • November 13, 2011 at 7:29 pm

      Hehe.
      Jeg skal bli flinkere til å blogge oftere. Hyggelig med slike tilbakemeldinger 🙂

  2. Skyrimer.
    November 14, 2011 at 9:44 pm

    Bra blogg..

    Du som er en “spillnerd” 😉
    Har ps3, ønsker å kjøpe meg skyrim men er for øyeblikket i USA.
    Vet du om dette spillet vil funke hjemme på min console der?

    Unnskyld om jeg ødlegger treningsbloggen, men du startet selv med spill-avdelingen;)

    • November 14, 2011 at 10:09 pm

      Hehe.. Det er en alt-mulig-blogg så spillprat er bare fint 🙂

      Nei kjøper du Skyrim i USA vil den ikke virke på europeiske konsollen du har hjemme.. Du får smøre deg med tålmodighet 😉

      • Skyrimer.
        November 14, 2011 at 11:31 pm

        Uff, hørt at spill til ps3 skal være regionfrie.
        Men at noen spill ikke er det.
        Skal være her 1mnd, blir lenge å vente føler jeg.
        Har nemlig ps3 her borte også, men vil gjerne fortsette å spille hjemme.
        Om jeg da ikke “runner” spillet her da 😉

        Takk for svar

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment