Home > Formupdate, Styrketrening > Styrketrening-Praksis

Styrketrening-Praksis

For en liten tid tilbake hadde vi gruppeoppgaver på treningssenteret i forbindelse med undervisning om styrketrening og anatomi.

Her er foreleseren vår Hallvard med go’boka.

Vi har hittil lært mye om anatomi, fysiologi, styrketrening, utholdenhetstrening, treningsplanlegging, grunnleggende ernæring osv.. Men ingenting om posering!!

Jeg ble spurt av noen medelever om jeg ikke ville lære bort de obligatoriske poseringene.. Mange fulgte med og enkelte forsøkte å kopiere.

* Sånn i etterkant undrer jeg meg om jeg ikke bare ble lurt til å posere litt.

Sandra følger flittig grunnleggende treningsprinsippet om tilpasning og belastning:

Takker Terje i klassen for flotte bilder og en herlig blogg:
http://terjepaotur.blogspot.com/

 

Categories: Formupdate, Styrketrening
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a comment