Home > Diverse, Formupdate > Formupdate

Formupdate

Vekta har bare gått opp og ned de siste ukene:

6. juli 89,6kg (0) 3200kcal
13.juli 90,1kg (+0,5kg) 3200kcal
20.juli 89,2kg (-0,9kg) 3000kcal
27.juli 89,6kg (+0,4kg) 3000kcal
03.aug 87,8kg (-1,9kg) 3000kcal
10.aug 88,9kg (+1,1kg) 3000kcal – ingen kardio hele uka pga problemer med beina.

Spent på neste veiedag den 17.

Wilhelm på Sentrum Muskel- og Leddklinikk har gjort underverker på latsene, brystkassa og skuldrene.
Han har også gitt meg en del øvelser jeg kan gjøre hjemme for å fikse ryggen så jeg får brettet meg ut enda bedre.
Merker også på treninga at en del øvelser “tar” litt annerledes i musklene der han har jobbet.

Har du også et problemområde i form av at den ikke utvikler seg som den skal, smerter eller andre ting så burde du sende Wilhelm en melding og høre om han kan hjelpe deg. Tlf 932 99 244
Kan også sende mail til wilhelm@harduvondt.no
Nå skal Sandra Pedersen begynne å gå til han også.

Knipset noen bilder på badet i dag som viser dagsformen. Flere som sier jeg blir skarpere selv om vekta står stille. Jeg vet ikke hva jeg skal tro.

På fredag er det planlagt trening med Christian og Marthe igjen. Mulig det kommer en film fra treninga.

Categories: Diverse, Formupdate
  1. ROB
    August 15, 2012 at 8:44 pm

    Du ser bra ut. Hva er fett% på nå? Synes det er kult å følge med på programmet ditt.
    Angående vekten din, kan det tenkes at du går opp i muskel % og ned i fett%?

    Uansett, synes jeg du ser rå ut. Kanskje du kan ta bilde med bedre kamera! Heier på deg.

    • August 15, 2012 at 9:20 pm

      Hei og takk.
      Jeg vet ikke fett% min. Aldri målt den ordentlig. Har en sånn klype så kanskje jeg skal forsøke en dag.
      Jeg blir i så fall ikke den første som vokser litt i muskelmassen når man spiser og trener 100% optimalt, til tross for et kcal underskudd.
      Jeg ligger jo også forholdsvis høyt på kcal egentlig.

      Bedre kamera ja. Jeg har bare knipset med det jeg hadde for hånden. Blir kanskje noen bilder fra neste poseringstrening søndag med speilreflekskamera.

  2. August 19, 2012 at 7:29 am

    Vekt er bare et tall, du ser flott ut!!
    Det som speilet viser er viktigere enn tallet på vekta 😀

    • August 19, 2012 at 9:52 am

      Jepp..
      Men kan bli litt “blind” på speilbildet sitt også. Vekten kan være et godt verktøy dersom det brukes riktig. Men aller beste er nok å gå til formsjekker hos en som følger en opp over tid.

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment