Home > Diverse > Forbildet. Motivasjonsvideo

Forbildet. Motivasjonsvideo

Kevin Levrone. I mine øyne var han på slutten av 90-tallet tidenes beste bygger.

Kult friprogram. Sjekk skuldrene når han bøyer seg litt ca 30 sek ut i filmen:

Categories: Diverse
  1. November 23, 2010 at 9:40 pm

    Yeah, gjett hvem som ble sulten nå.. til tross for at jeg ikke ville kjørt broccoli på pizzaen min 😉
    siste måltid ble inntatt for typ 3 timer siden, nå bare døøør jeg!! Første dagen jeg har vært sulten i allefall, så det er kanskje ikke synd i meg 😉
    Film til helga eller?

  2. November 23, 2010 at 9:56 pm

    Brokkoli som topping på pizza er faktisk godt. Er ikke der bare fordi det er sunt 😉

    Apporopo,, Er du veldig sulten så husk du kan spise kokt brokkoli, agurk, asparges, squash eller andre grønne grønnsaker. Døyver sulten litt.. Ihvertfall noen minutter så man kanskje greier å sovne før sulten kommer tilbake.

    At du er sulten er bra tegn. Betyr at dietten virker.

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment