Home > Formupdate > Sakte men sikkert

Sakte men sikkert

Formen begynner å komme og man begynner å se litt forskjell fra i fjor på det som har gjemt seg under fettet.
Føler jeg har økt litt jevnt over og mest på beina, bakside skuldre og forhåpentligvis litt lats.

Skal fortsatt ned ca 4kg til før Stavanger.. 4 kg føler jeg er litt når formen allerede er såpass bra. Satser på å bli beinhard..

Spiser fortsatt ganske mye (2500kcal) men Toppform-gutta sier jeg har god tid og bare må fortsette å eta så jeg ikke mister muskelmasse.
Satser på å droppe mest siste to ukene før konk.

Categories: Formupdate
  1. Anonymous
    August 28, 2011 at 6:58 pm

    du ligger laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt etter her…. Tror du må kjøre enorme mengder med clen og slutte å spise for å klare å komme i form…. dette var ikke mye til forbedring siden i fjor….

    • August 28, 2011 at 7:11 pm

      Dette var da veldig støttende..
      Mange som ligger foran meg på formen.
      Men mange som ligger etter også..

      Jeg tror det skal bli bra.. 6 uker til NM. I fjor traff jeg ikke formen så aller værst og var da på diett i bare 8 uker.

      Som tidligere sagt styrer jeg unna clen. Viktigere å sove godt og ikke gå rundt som et febersykt skjelvende aspeløv.

  2. August 30, 2011 at 1:22 pm

    Gud bedre for en kommentar ja! Sånt kan “folk” like greit bare holde til seg selv.

    Personlig er jeg stor tilhenger av de som gjør alt naturlig, og slik jeg forstår det, så er du Carl-Erik i samme bås. Forstå meg rett, ser ikke ned på de som tar andre valg, men forslag om å bare trøkke på med medikamenter er så gjennomført tett at det går bare ikke an å beskrive.

    Mvh
    Erik

  3. August 30, 2011 at 1:24 pm

    Forresten, formen ser veldig bra ut!

    Har som mål selv å stå på scenen om ikke så lenge, så prøver så godt jeg kan å få på plass alle elementene nå, får det ikke helt til enda, men ting tar tid. 🙂

    • August 30, 2011 at 8:10 pm

      Tusen takk..
      Jeg burde kanskje ha venta til formen er enda litt bedre med å poste bilder. Men litt gøy å også se forskjell fra uke til uke.

      Ting tar tid ja. Jeg har holdt på med dette dedikert i 7 år og begynner først nå å få den rette fysikken 🙂

      Stå på videre..

  4. August 31, 2011 at 10:33 am

    Det er bare å poste bilder, er knall inspirerende å se formen forandre seg fra uke for uke… har fulgt en diett før sommern som jeg har måtte ta bilder og slikt for å kunne se progresjonen sikkelig.

    Man blir litt blind på seg selv av og til 😉

  5. John
    September 2, 2011 at 8:33 pm

    Ser bra ut det der!

  6. John
    September 2, 2011 at 8:35 pm

    Og forresten, hva syns du om PHAT? Husker du skrev at du skulle prøve det for en stund siden?

    • September 2, 2011 at 8:50 pm

      Hehe. PHAT treninga ble egentlig alt for tungt. Mulig jeg gjorde noe feil men prøvde ut dette på Bali og orka sjelden å fullføre hele økten. Så gikk tilbake til gode gamle 4-splitten min med perioder av 6-8 reps og 10-15 reps.

  7. anonimus
    September 16, 2011 at 11:34 am

    syns det ser ut som du er ganske stor rundt midjen på det øverste bilde. men det kan være vinkelen. Utrolig bra form å¨deg!!!

    • September 16, 2011 at 12:26 pm

      Hehe. Det bildet begynner å bli gammelt.
      Har smalere midje nå 😉

      • anonimus
        September 17, 2011 at 12:51 pm

        Tror det blir bra jeg 🙂 Hva ligger midjemålet på no da ?

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

