Home > Diverse, Kosttilskudd > Elixianer…

Elixianer…

Etter å i ca 2 år ha sneket meg gratis inn på diverse Elixia sentere er det på tide at jeg faktisk betaler litt for meg, hehe.
Slang meg på kampanjen om trening januar og februar for 299kr. Det kunne hende jeg kunne fått gratis midlertidig treningskort for samme månedene. Men føler jeg har plaget de ansatte jeg kjenner mer enn nok og 300kr for to måneder er jo ikke all verden.

Planen er jo at jeg reiser til Bali i begynnelsen av mars og blir ansatt i Elixia når jeg kommer tilbake. Så trenger ikke medlemskap noe lengre enn ut februar uansett.

Er ganske syk om dagen men våget meg til en veldig rolig treningsøkt. 30 min før og rett etter trening tar jeg 3 kapsler med Rapid Creatine fra Gymgrossisten. Garderoben på Elixia Carlberner var ganske full og jeg fikk en del blikk der jeg i bar overkropp sto og kastet i meg hvite og røde kaplser fra pilleboksen min, hehe. Kapslene er ikke akkurat diskrè. Folk tenker vel sitt.

For de som ikke vet hva kreatin er så har det vært lovlig i mange år og er noe av det mest uskyldige kosttilskuddet på markedet. Øker antall kreatin-fosfat molekyler i cellene. Gir på en måte økt “batteri-kapasitet”.

Categories: Diverse, Kosttilskudd
  1. Øystein
    January 5, 2011 at 12:44 pm

    Haha!

    Jeg kjenner meg igjen der.
    – Når jeg står og gomler PowerFULL, BCAA, eXtreme Energy og kratinbruspulver før og etter trening. : D

    Bruker bare å dytte huet halvveis ned i baggen og håpe at ingen ser meg. ^^

  2. January 5, 2011 at 10:29 pm

    Hehehe.
    Blir nesten bare verre om man prøver å skjule det. Nei man må nesten bare la folk tenke hva dem vil. Blir liksom feil uansett. Jeg står med hodet høyt og håper folk tenker at jeg ville inntatt det mindre åpenlyst om det var noe muffins 😉

  3. Øystein
    January 6, 2011 at 2:30 pm

    Følte meg enda mindre lur i dag!
    12 piller med BCAA i en skikkelig funky blåfarve. : D

  4. Øystein
    January 6, 2011 at 2:30 pm

    Blogg mer forresten, jeg liker’n.

  5. March 28, 2011 at 7:00 am

    Hvorfor betale så mye på elixia når du kan trene for 199 kr på Bare Trening 10 sek unna? 😉

    • March 28, 2011 at 11:36 am

      Nei det er vel smak og behag. Har hatt prøvetime på “Bare Trening”. Å løfte vektene der opp og ned noen ganger gjør nok samme nytten som på Elixia.
      Men må innrømme jeg generelt trives bedre på Elixia sentrene. Det er også fler sentere å variere imellom. Så man må vel la lommeboka bestemme litt. Hadde jeg hatt dårligere råd ville nok jeg også trent på “Bare Trening”.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

